Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Live your myth in Polykastro !!!

Πραγματικά δεν έχω μεγάλη εμπειρία από διασυλλογικούς αγώνες. Βασικά δεν έχω καθόλου εμπειρία να λέμε και την αλήθεια. Και η εμπειρία μου από από τους αγώνες Β' Κατηγορίας της Ε.Φ.Ο.Τ. είναι μικρή. Ο σημερινός αγώνας όμως που διοργανώθηκε από τον (νέο) σύλλογο ΠΥΡΑΙΧΜΗΣ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ ήταν μοναδικός. Τέτοια αρτιότητα στην οργάνωση, τέτοια φιλοξενία και φιλικό / αγωνιστικό κλίμα δεν έχω συναντήσει ξανά. Στα παιδιά του Πολυκάστρου αξίζουν κάτι παραπάνω από απλά συγχαρητήρια.

Ρε μπας και ν' αφήσουμε τα ομοσπονδιακά μεγαλοπιάσματα και να το ρίξουμε στους διασυλλογικούς?
Έτσι κι αλλιώς, από τα λίγα που έχω καταλάβει, οι βυζαντινές δολοπλοκίες πάνε να το διαλύσουν το παραμύθι που λέγεται τοξοβολία στην Ελλάδα. Τι πρωτότυπο θα μου πείτε....

ΥΓ. Στα δεξιά του blog, πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Σπεύσατε, σπεύσατε...

ΥΓ 2. Βγήκαν και τα αποτελέσματα του αγώνα. Όποιος ενδιαφέρεται θα τα βρει εδώ.

5 σχόλια:

savvas g είπε...

Σίγουρα αυτό που μετράει για σήμερα είναι η φιλοξενία η πολύ καλή οργάνωση και το καλό αγωνιστικό πνεύμα,και αν κανείς έβγαλε και μερικά συμπεράσματα για τεχνικές και τέτοια ας μου πει και μένα.(Αλέξη εγώ πριν φύγω ασο Πολύκαστρον ήπια και μια μισόλιτρη παγωμένη)

Αλέξανδρος Ταυλίκος είπε...

Εγώ έφυγα τρέχοντας. Με "έδιωξε" η ζέστη. Δεν παλευόταν φίλε. Έστυψα τα ρούχα από τον ιδρώτα και βγάλαμε το αλάτι του μήνα. Για τεχνική δεν μπορώ εγώ να συμβουλέψω. Αυτό που μπορώ όμως να πω (κυρίως στον εαυτό μου) είναι ότι η συγκέντρωση στο στόχο τελικά σε αποζημιώνει. Η τεχνική άλλωστε είναι κάτι δυναμικό που συνέχεια εξελίσσεται. Οι "άλλοι" παράγοντες είναι αυτοί που φταίνε συνήθως για τα (πενιχρά) αποτελέσματα.

Μίλτος Ρηγόπουλος είπε...

αν μου επιτρέπετε... πρέπει να πιάσεις τον ταύρο ΑΦΟΒΑ... (γιαυτό ρίχνουν καλά τα πιτσιρίκια! εχουν θράσος και άγνοια κινδύνου).να τον παλέψεις γερά!!! να μην σε πάρει από κάτω. η εσύ η αυτός!!! γερό γρήγορο και στιβαρό πάτημα πάνω στο στόχο!!!
αν σηκώσεις το τόξο και αμφιβάλεις, φοβηθείς, δεν θα πάει καλά, στα σίγουρα. τώρα θα μου πείς, πως να μην έχω αμφιβολία αγού είμαι στραβάδι... ε δούλεψε, πολύ, και ακόμη πιό πολύ ώστε να ξεστραβωθείς...

άσχετο... εσείς της Β', εμας της Α' μας παίζετε; γιατί δεν βλέπω φως!!! :-))

Αλέξανδρος Ταυλίκος είπε...

Πως δεν σας παίζουμε. Ο Τόμμυ (που μου έφαγε το χρυσό στο Πολύκαστρο, πανάθεμα τον) στην Α είναι. Να σου πω, μόλις φύγει η κάψα των θερινών επισκεπτών, κάνουμε ένα διασυλλογικό βορείως του 39ου παραλλήλου. Ευκαιρία να έρθω στον αγαπημένο μου Βόλο / Πήλιο. Ο Σάββας και ο Τόμμυ δεν νομίζω να έχουν αντίρρηση. Αν και από τα τιμημένα τσίπουρα, μάλλον κανένα Κένταυρο θα χτυπήσω αντί κίτρινο (άντε βαριά κόκκινο).

savvas g είπε...

Ευχής έργο θα ήταν (και ίσως εκεί καταλήξουμε )να γίνονται περισσότεροι διασύλλογικοί αγώνες εκεί που θα βρίσκεσαι με φίλους εκεί που το άγχος θα είναι λιγότερο και θα περισεύουν τα χαμόγελα τα αστεία και ο καλός ο λόγος,εκεί που θα χαίρεσαι για τις καλές βολές του φίλου και συναθλητή και στο τέλος όλοι μαζί θα μπορούμε να κάνουμε και τη σούμα...